Morgonpromenad

Hade egentligen planerat att jogga innan frukost men jag var sjukt trött och när jag väl vaknade kände jag att det skulle bli för sent att både jogga och gå ut med hunden så det blev en promenad i stället! 42 minuter i underbart vinterväder. Har precis ätit upp min frukost och ska börja plugga lite.

Det blir en lugn dag idag, har energi att sticka till gymmet men jag har träning med fotbollen ikväll och vill inte vara trött när jag ska dit! Imorgon däremot, det enda inplanerade jag har är skolan i 2 timmar så då blir det en liten joggingrunda på morgonen och kanske en minirunda på gymmet! Det var ett tag sedan så det hade varit skönt!

Nej nu måste jag plugga!

Tänk om jag hade kunnat hitta tillbaka till den formen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0