Födelsedag!

Idag fyller jag 23 år! Förhoppningsvis händer mycket bra detta året. Jag har lite nyårslöften, det behövs för jag behöver något att sträva efter!
  • Bli mer miljövänlig, vill inte fortsätta slösa som jag gjort utan vill verkligen ge något tillbaka och då ska jag göra lite ändringar i vardagen.
  • Ta körkort, det är väl aldrig för sent att ta sitt körkort och i år ska det vara min tur!
  • Klara mina kurser, ska satsa allt och vill verkligen få bra betyg, det är 3 ämnen så det ska jag klara av.
  • Komma in på lärarhögskolan, finns inte mer att säga, får se till att fixa det bara!
  • Gå ner i vikt, eller ja komma i form. Helst av allt vill jag gå ner 10 kg men gör jag inte det utan tycker att 4-5 kg räcker så stannar jag där!
  • Må bättre, vill bli fri från mina depressioner och ska göra vad jag kan för att komma ur denna 3 års svacka.

 

Det finns nyårslöften för alla, så länge man inte tror att allt händer inom en vecka. Vill du gå ner i vikt? Det tar längre tid än 2 veckor som det står i alla tidningar. Ge det några månader så kommer du lyckas hålla det längre än en vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0