Underbar promenad och bra pluggdag!

Har haft en underbar dag än så länge. Kom upp lite senare än planerat men det gjorde inget! Åt frukost framför datorn som vanligt och sen kom jag ut på en promenad med Joey, det blev 45 minuter även om jag ville vara ute längre så gick det inte då jag inte hade tillräckligt med kläder på mig. Gick en runda ner till havet (isen) och Joey som älskar att bara där förstod inte varför där inte fanns något vatten!

Har även ätit en bra lunch, en dubbelmacka med skinka, ost och lite grönsaker. Enkelt och gott! MUMS!
Kom iväg till skolan och fick hjälp med lite frågor som jag haft svårt med här hemma och nu har jag bara 7 frågor kvar att göra och sen börjar jag plugga inför mitt första prov på 4 år!!!

Här kommer lite bilder från det som varit en fin dag:





Nästa gång tar jag med mig min kamera och fotar lite bättre bilder, men mobilfoton får duga!

Kommentarer
Postat av: Emma

Det kommer ska du se! Ta månadsbilder om du inte gör det, man blir så lätt "blind" själv.



Man är starkare än man tror, så den kan säkert väga 20 kg :) men hör med nån på gymmet om du är osäker!

2012-02-03 @ 04:54:37
URL: http://saladgoesfat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0