Seg i skallen

Har så mycket i huvudet att jag blir alldeles seg! Inlämningen till franska börjar närma sig, nästa vecka ska historian vara inlämnad, jag ska hinna träna idag, gå till skolan, städa, vila, upp tidigt imorgonbitti för att träna med laget, Jobba  (bu), plugga ännu mer.

Vet inte riktigt vad jag ska fokusera på, vill bli klar med franskan men det är inte det jag prioriterar så jag nöjer mig med G i det. Historian som ska vara inne nästa vecka vill jag verkligen få MVG i men läraren visade ett arbete som var solklart MVG och jag känner inte att jag kan göra något så bra, även om innehållet är lätt att få till.

Ville träna innan skolan idag men jag orkade verkligen inte ta mig dit så det måste bli ikväll. Gillar inte att träna på kvällen för gymmet är fullt, mest med tjejer som bara sitter på maskinerna i 30 minuter utan att göra något, dom snackar mest.

ÅHH frustrerad liten tjej!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0