Rygg och Axlar

Fick till ett bra pass idag igen. Känns som att jag kan fokusera mer på mig själv än innan och det är väl därför passen går så bra! Körde lite axlar och rygg idag, kände hur det tog i ländryggen, riktigt nice.
  • Breda latsdrag: 3set*15reps - 15- 15- 17,5 kg
  • Axelpress: 3set*15reps - 4- 4- 4 kg
  • Smala latsdrag: 3set*15reps - 15- 15- 17,5 kg
  • Framåtlutande axellyft: 3set*15reps - 2- 1,25- 1,25 kg
  • Ländrygg: 3set*15reps - 15- 15- 15 kg
  • Hantellyft åt sidan: 3set*15reps - 2- 2- 2 kg

Har druckit upp min proteindrink och ska göra lunch. Kyckling med stekta nudlar och broccoli! Efter det ska jag duscha och sen fortsätta med mitt pluggande. Känner mig piggare i skallen idag så jag ska nog få klart uppgiften idag. Vet inte om det beror på enbart träningen men det känns bra!

Har fått lite mer motivation och inspiration från min favorit fitnesstjej, Jamie Eason. Snygg som få och extremt snygg kropp!

 

Hon hade precis kört ett dropset, därav de pumpade armarna, till er som klagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0