Snabb uppdatering

Då var det en ny vecka, helt underbart. Helgen var ok! I fredags tittade jag lite på idol och åt popcorn. I lördags var det typ fotboll på tv hela dagen, United plockade 3 viktiga poäng!! Sen blev det lite tv och popcorn och i går så slappade jag hela dagen! Dock har jag gått långe promenader hela helgen så jag har inte legat på latsidan!

Denna dagen började jag med att gå upp 08:15. Ville ut på en långpromenad innan frukost och ville göra det tidigt så jag skulle hinna med allt jag planerat! Det blev 50 minuter med Joey och när jag kom hem gjorde jag plankan, 2*40 sekunder.

Ska äta frukost nu och sen tänkte jag sticka till körskolan så jag kan ta det jävla körkortet innan året är slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0