Formen efter 4 veckor

Då var denna dagen också snart slut! Det har varit en helt okey dag! Börjades tidigt och kommer antagligen avslutas tidigt för jag börjar bli lite trött! När Tobias vaknat blev det lite choklad och sedan pizza till middag. Det gör inget att jag fuskade idag för träningen börjar ge resultat, inte bara på konditionen utan på kroppsformen också! 2 rutor har börjat synas (eller anas) på magen och det gör mig ännu mer taggad att fortsätta träna!

Får tyvärr ingen bild på där det syns att dom små rutorna gömmer sig där, men ni kan få en formbild jämfört med innan jag började träna ordentligt (före bilderna är lite äldre än 4 veckor men har sett ut så sedan jag tog dom)


 

På första bilden hade jag typ bara tränat fotboll och ätit i flera månader och på andra bilden har jag kört efter ett träningschema i 4 veckor, jag slappnar av på båda bilderna. Jag både ser och känner att något har hänt! Har mer energi och är mycket gladare än vad jag varit på länge!


Kommentarer
Postat av: Linda

du ser lite smalare ut! dock blekare med ;)

2011-10-31 @ 23:20:30
URL: http://lindapalsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0