Konditionsträning

Det blev ett bra pass på löpbandet idag, igen. Känner verkligen att det går åt rätt håll med konditionen. Kommer vara grymt bra tränad när fotbollssäsongen börjar nästa år och jag längtar tills jag börjar med intervallerna om 2 veckor, det är något som är bra för konditionen!
  • 25 minuter löpning
  • 2*30 sekunder plankan
Jag får verkligen kämpa emot suget efter att styrketräna, har fått så mycket inspiration nu dom senaste dagarna men jag ska följa schemat jag lagt upp och hålla mig till det, jag vet att jag lätt kan köra styrkepass varje dag men jag vet även hur lätt jag kan tröttna. Nu ska jag få i mig något lätt, får bli en proteinshake för jag har inte så mycket annat att välja på. Ska även fortsätta att städa innan jag duschar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0