Detox slut!

Ja den är slut, inte för att det gick så bra för mig.
Varje dag har gått bra fram till eftermiddagen då  jag fått så ont i magen av hunger att jag varit tvungen att äta något. Har försökt hålla det till små mål men det är sjukt svårt. Får göra om det nästa år då jag är "in a better place" med sinnet.

Idag börjar jag istället med smoothies och egen juice. Imorgon blir det smoothies och sallad och torsdag smoothies och vanlig mat. Dock så lite kolhydrater som möjligt så magen hinner vänja sig igen.

I slutet på denna veckan börjar jag med Dukan diet och den blir lättare att hålla för då får jag iallafall äta!

Börjar även med mitt och syrrans konditionsschema denna veckan. Dock blir det inte löpning för mig utan crosstrainer då jag fortfarande har ont i foten när jag försöker jogga. Bättre än inget eller hur?

Ikväll blir det möte på fotbollen och sen förhoppningsvis hinner jag hem så jag kan se Sverige-Holland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0