Träningsvecka 7 (v47, 18-25)

Träning fortsätter som vanligt och vecka 7 ser inte mycket annorlunda ut än dom andra veckorna:
  • Måndag: 35 minuter joggning
  • Tisdag: 20 minuter intervaller + styrka överkropp
  • Onsdag: Styrka underkropp
  • Torsdag: 35 minuter joggning
  • Övrigt: varannan dag 2*45 sekunder plankan, "gående" plankan.

Jag har även valt att köra rehab för foten varannan dag, tåhävningar, knäböj (mot en vägg och nudda väggen med knät) och balans på en tjock matta!

Kosten ska jag också försöka sköta bättre så jag ser lite mer resultat. Ska äta 4-5 måltider om dagen, Frukost, Lunch, Middag och 1-2 mellanmål. Ska försöka hålla mig ifrån läsk och godis och har fått Tobias att lova att inte fresta mig med något av det!

 

 

En bild från promenaden med Joey innan idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0