Sugen ju!

Skrev för 1 eller 2 år sedan att jag ville börja tävla i Athletic Fitness. Och jo nu när jag sett lite bilder från decembercupen så blir jag sugen igen! När jag sedan läste att Helena Forsén gjorde 80 chins på en träning blev jag ännu mer sugen! Dock blir det inte nästa år då jag inte kan gå in halvhjärtat för något och hade aldrig klarat av att varken få formen eller klara chins och dips på endast 1 år. Det är ett mål jag har definitivt men när det blir av vet jag inte!

Det är andra tjejen från vänster som fick mig intresserad, Malin Lundebring. Tyvärr slutade hon blogga och hennes blogg är helt borta så jag kan inte titta på hennes snygga form längre! Hon kom 3a.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0