Keso + äpplen

Sitter och knåpar på lite recept och matlådor till nästa vecka. Vill inte räkna kalorier men jag tror det behövs så jag vet hur mycket jag får i mig så att jag till slut kan nå min drömkropp! Vill inte räkna kalorier för alltid utan bara tills jag lär mig hur mycket jag kan äta för att gå ner i vikt, hålla vikten eller kanske gå upp i vikt. Vill lära känna min kropp ordentligt nu.

 

Har planerat att sticka till Kävlinge idag för att göra ett par lyktor till lotteriet på söndag, eller jag ska hjälpa min pappa. Ska snart värma min lunch och sen blir det att hoppa på tåget. Undrar vad det blir för middag idag, det är ju fredag så förhoppningsvis något riktigt gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0