Fotbollscup!

Idag var jag lagledare/tränare/coach på en fotbollscup. Åldersgränsen var 20 så tyvärr fick jag inte spela. Det gick heller inte jätte bra. 3-0 i första matchen, 1-0 i andra och 0-0 i sista. Dock så höjde vi oss rejält efter första matchen men det gick som det gjorde, inget man kan göra åt utan det är bara att gå vidare.

Och träningen blev tyvärr lidande pga av detta. Gjorde ett helkroppspass på ca 20 minuter och det är ju inte vad jag planerat! Var bara rädd att jag inte skulle hinna göra det idag iomed att jag inte visste hur länge cupen skulle vara!

Kör fortfarande lugnt med vikter och set/rep:
  • 20 kg sittande legcurl (maskin)
  • 20 kg sittande benspark (maskin)
  • 10 kg bröstpress (maskin)
  • 10 kg axelpress (maskin)
  • 20 kg ländrygg (maskin)
  • 20 kg mage (maskin)
  • 25 kg övre rygg (typ rodd) (maskin)
Längtar till nästa vecka då det blir riktigt tugnt på schemat! Nu ska jag dricka ramlösa jordgubb/lime och äta lite popcorn! Hoppas ni haft en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0