Försökskanin

Kom iväg till gymmet och körde det jag planerat. Testade övningarna som jag tänkt att ha med när jag ändrar i upplägget. Allt gick mycket bra, förutom skivstångrodden, fick verkligen ingen kontakt alls och det kändes bara helt fel.
  • Breda latsdrag: 1*6 - 20 kg, 1*6 - 25 kg
  • Smala latsdrag: 1*6 - 20 kg, 1*6 - 25 kg
  • Hammercurl med rep: 1*6 - 10 kg, 1*6 - 12,5 kg
  • Kickbacks (triceps): 2*6 - 6kg
  • Tricepspress med hantel: 1*6 - 6kg, 1*6 - 7 kg (bakom huvudet)
  • Axellyft fram: 2*6 - 5kg/hantel
  • Framåtlutande axellyft: 1*6 - 7kg, 1*6 - 5kg
  • Lutande bröstflyes: 2*6 - 6 kg
  • Skivstångsrodd: 2*6 - 10kg


Hoppas verkligen på träningsvärk nu när jag ändrat lite men jag vågar inte hoppas för mycket då det inte var jättejobbigt utan mest för att jag skulle testa hur mycket vikt jag ska börja med. Nu tänkte jag äta en lätt lunch, fullkornsmackor med skinka och kokt äggvita! (äter endast gulan när jag gör omelett, för det smakar inte gott!)

 

Kämpa kämpa kämpa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0