Fel av mig!

Skrev igår att vi skulle gå och se Last Fight på bio men det var Reel Steel vi skulle se! När jag frågade Tobias vad filmen hette så låg han och sov och svarade helt fel. Jo han pratar och svarar på frågor i sömnen, knäpp kille!

Filmen var iallafall bra, tyckte den var riktigt häftig! Dock förstördes det av att ett par killar satt och visslade och pratade högt. Jag sa till personalen men dom blev ändå inte tysta så jag fick säga till dom! HATAR när folk förstör när man kollar på bio, vill man sitta och snacka sönder filmer så kan man ju vänta tills dom kommer ut på dvd och göra det hemma! Såg sen efter filmen att dom följde efter oss hem, som tur hände inget men man vet aldrig i Landskrona!



Helt klart värd att se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0