En dag med syrran

Idag kom syrran hit. Vi stack och sökte några kurser till henne, franska och engelska c. Vi ska läsa det tillsammans nästa år. Efter det gick vi till Expert för att hon skulle hämta ut ett skal till sin nya mobil! Det var riktigt snyggt och jag blir sugen på att skaffa en likadan så jag också kan göra egna skal. Dock måste jag vänta till nästa år innan jag kan få en ny. Därefter gick vi och åt på Basilika, kyckling och stekta nudlar och cola. Ibland får man lov att fuska!

Vi kom även iväg och handlade lite, bara tråkiga saker som bröd och pålägg, men det behövs ju också! Sen när vi kom hem hit igen så färgade vi hennes hår! Övertalade henne att färga det mörkare då hon passar så bra i det! Det blir en snygg kontrast till hennes ljusa hy. Hon fick även stå modell för saker jag ska sälja på tradera. Tyvärr blev det inga bilder på dagens aktiviteter så ni får en från filmen igår:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0