Dagens träning

Klockan ringde 06:15 och jag har haft grym energi sedan dess. Efter jag fixat med tvätten så kom jag ut på en 45 minuters promenad men Joey innan frukost. Väl på gymmet blev det detta:
  • 30 minuter löpning
  • Ländrygg: 30 kg (maskin)
  • Rodd: 35 kg (maskin)
  • Bröstpress: 20 kg (maskin)
  • Axepress: 20 kg (maskin)
  • Bicepscurl: 6 kg
  • Triceps pushdown: 6*12,5 kg - 6*15 kg
  • Mage: 25 kg (maskin)
  • Plankan: 2*45 sekunder
  • "Gående" plankan: 12 rep / ben

Den gående plankan gjorde jag på en pilatesboll för att få en utmaning. Det tog mer i magen så det gör vi nästa gång också! Har precis druckit upp min proteindrink och ska hoppa in i duschen för att sedan gå och vika tvätten! Hade även min lägsta morgonvikt på länge, 66,3 kg!! Det går kanske på rätt håll kroppsmässigt också. Kanske har synliga rutor nästa år! Hoppas, hoppas, hoppas!


Snart kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0