Dagens träning: Tisdag

Pressade syrran ganska bra när vi var ute och sprang, hon klarade mer än vad både jag och hon själv trodde. Dock höll vi oss till schemat och när vi var klara drack vi varsin proteindrink:
  • 55 minuter morgonpromenad innan frukost
  • 30 minuter löpning
  • 2*45 sekunder plankan
  • "gående" plankan, 12/ben
Skulle även gå en längre promenad med Joey men efter 10 minuter vek sig mitt vänsterben så det var bara att gå hem igen. Nu har jag värk i vänster höft, knä och fotled. Får hoppas det blir bättre till imorgon då jag ska ge ben och rumpa en rejäl omgång! Nu ska jag duscha och sen lägger jag mig en stund framför tvn innan jag ska sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0