Dagens träning

Vaknade riktigt taggad idag, ville bara springa iväg till gymmet och göra världens bästa pass! Efter jag varit ute med Joey så sjönk jag lite då jag började få ont i höften. Blev grymt ledsen då jag inte vågar köra löpning på gymmet när jag har fått ont redan innan jag börjat. Körde lite crosstrainer men det fick jag sluta med efter 11 minuter då värken blev ännu mer jobbig, så nu sitter jag här med smärta ner till knät. Ska duscha nu och sen ska jag nog fortsätta med min målning, det kommer bild på den när den är klar!
  • 16 minuter crosstrainer (5 minuter innan och 11 minuter efter)
  • Axelpress: 2*6 - 20 kg
  • Bröstpress: 2*6 - 20 kg
  • Ländrygg: 1*6 - 30 kg, 1*6 - 35 kg
  • Övre rygg: 2*6 - 35 kg (low row)
  • Triceps pushdown i rep: 1*6 - 15 kg, 1*6 - 12,5 kg (gick ner för att det kändes mer i mina axlar än i triceps så ska försöka putsa på tekniken hädanefter)
  • Bicepscurl: 2*6 - 7 kg/hantel

Är nöjd med styrkedelen. Tog längre tid på mig när jag körde biceps, det både syntes och kändes annorlunda så ska fortsätta med det!

Längtar till om 2 veckor då jag ska ändra på schemat, konditionen kan jag förhoppningsvis fortsätta med, annars tappar jag det helt för crosstrainer är fan inte kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0