Dagens första...

Det är väl det bästa? Att sätta sig och äta sin första måltid? Frukosten för mig är viktigast, äter jag inte den blir jag fan snurrig och tjurig hela dagen. Även om det inte är det godaste så älskar jag min havregrynsgröt! Snabbt och nyttigt, en bra start på dagen helt enkelt! Dock vill jag testa någon ny variant men jag vågar inte riktigt. Har sett att många andra som tränar har banan i och det ser ju gott ut, men jag är feg av mig så jag vågar inte än!

 

Ska ut på en långpromenad med joey strax. Har skaffat ett program till mobilen som heter Runkeeper, mäter sträcka, tid, hastighet och kalorier. Litar inte på kaloriuträkningen men det är ett bra program, den säger ifrån var 5:e minut och tror att man kan ställa in så att den säger ifrån när man saktar ner för mycket. Ska testa det och berätta hur det gick!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0