Äntligen!

Fick ett samtal för en stund sedan, har fått tid hos en sjukgymnast nästa tisdag. Ska bli skönt att få hjälp att bli bättre i foten och få reda på vad det är för fel på min höft. Det brukar krävas ganska mycket innan jag går och kollar när något är fel men när jag får ont efter jag har joggat eller promenerat så blir jag lite rädd då jag börjar undra hur jag ska klara fotbollen.

Fotbollen är mitt allt, kan inte ens föreställa mig ett liv utan fotbollen. Jag spelar hellre med bruten fot än att inte få spela alls. Jag kommer spela så länge jag kan, vare sig kroppen vill eller inte. Efter nästan 15 år så känner jag att kroppen inte återhämtar sig lika snabbt och jag brukar ha ont efter matcher och även dagarna efter en match. Det kan vara dumt ja men jag älskar fotbollen mer än livet själv och det finns inget som kan få mig att sluta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0