Träningsvärk deluxe

Igår blev det ett grymt träningspass! Körde mage, rygg och rumpa/ben
Har sjuk träningsvärk idag så ska nog vila från träningen och bara gå långa promenader med hunden istället, har ju match imorgon så vill inte att det ska bli värre.

Uppvärmning:
10 minuter crosstrainer

Styrka:
Ländrygg: 3*10 - 25-30-30
Stångrodd: 3*10 - 10-10-10 + stångvikten

Mage(maskin): 3*10 - 20-25-25
Situps: 2*12
Sidocrunces: 2*12
Benlyft: 2*12

Utfall i smithmaskin: 2*10/ben - 10-10-10 + stångvikt
Knäböj: 1*10-1*5 10-10 Fick ont i låret så fick avsluta där


Kommentarer
Postat av: josefine

sv: tack så jättemycket för din kommentar!! Jag uppskattar verkligen ALLA tips som går att få! Jag tycker det är lite krångligt allt med hur man ska träna och hur man ska äta och hur man ska EXAKT göra hela tiden för att förbränna rätt, inte muskler bla bla bla haha, det kan lätt bli mycket i huvudet! :)

Jag rider inte lika mycket nu som jag har gjort faktiskt! Men det jobbiga är att jag börjar kl 08.00 på mornarna, går upp halv 6, åker hemifrån kl ca kvart i 7 / 7... ibland går jag till skolan... men då har jag ju ätit frukost lixom... måste jag gå upp typ halv 5 då varje morgon eller? :( Och varför är det just innan frukost man ska gå?

Förlåt för kanske dåliga frågor men är inte så påläst inom det ämnet! haha, tack så jättemycket för din hjälp! :)

Kram

2011-05-02 @ 14:10:15
URL: http://besexy.blogg.se/
Postat av: josefine

sv: aha, får gå upp astidigt och gå isåfall! haha... jo men kalori in/ut är väl det jag håller på med kan man säga :) eller försöker så gott jag kan! äter inge pasta, potatis, ris, bröd eller sånt iallfall så det skippar jag helt! :D Jag uppskattar verkligen din hjälp! Blir SÅ glad!!!

TACK!

kram på dig!

2011-05-02 @ 22:42:56
URL: http://besexy.blogg.se/
Postat av: S

Svar; det brukar jag också göra. Man kan strö på lite havregryn också, supergott och nyttigare än äppelpaj :)

2011-05-02 @ 23:59:34
URL: http://sunniest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0