Ny vecka, nya tag

Då var det ny vecka igen, det känns helt okey faktiskt. Ska försöka få lite saker gjorda denna veckan tänkte jag.
Idag gick jag till gymmet innan frukost, det blev 45 minuter på löpbandet (30 min jogg och 15 min rask gång), väl hemma gjorde jag lite situps.

Har även pluggat vägmärken och gjorde alla 4 test. TYVÄRR failade jag alla, men dock bara med genomsnitt 2 fel på varje test så det är bra att göra om imorgon! Börjar nämligen närma mig slutprov så måste få all teori gjord så snabbt som möjligt!

Har även köpt nya fotbollsskor, inga röda men jag lyckades ändå få ett par liknande. Det blev ett par svart och blå Adidas predator, får se hur det känns att spela i dom, dock tycker jag att det ska bli grässäsong så jag får använda dom!

Nu ska jag lägga mig i sängen och försöka somna, imorgon blir det körskolan för att förhoppningsvis klara testen och sen ska jag laga mat till min kära sambo också innan det blir iväg och träna med laget!

Kommentarer
Postat av: Nanna

jag köpte f50 :)))) nice!

hoppas de sitter som de ska när jag får börja använda dem! :)

2011-04-02 @ 18:20:14
Postat av: Melissa

Jag måste säga att jag verkligen diggar din sida. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-05-07 @ 01:59:47
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0