Komma i form?

Hur gör ni? Tränar mer eller äter mindre? Eller lite av båda?



Själv gör jag lite av båda, även om vikten stannar ungefär på samma vecka efter vecka.
Dock känner jag mig lite tajtare och magen är plattare.

Har inte varit på gymmet på hur många veckor som helst och funderar på att säga upp min medlemsskap. Träning ska vara roligt och jag tycker inte det är roligt att sticka till gymmet längre.
Och jag ÄLSKAR mat för mycket för att egentligen inte äta mycket.

Vill kunna äta vad jag vill och ändå kunna hålla formen, men vem klarar det?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Kolla in ISO dieten. Följer själv den och har fått jätte bra resultat samtidigt som jag ätet jätte god mat. Känner mig pigg och har betydligt mer ork nu än tidigare

2011-07-04 @ 20:26:36
URL: http://getmyassintoshape.blogspot.com
Postat av: Susanne

Ge inte upp! Kolla om inte gymmet har någon form av grupp-träningar och testa nåt nytt! Då brukar man få tillbaka glädjen i att träna.



2011-07-30 @ 09:01:28
URL: http://oftheworld.blogg.se/?tmp=241125343

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0