Det värsta jag varit med om...

Jo det kan jag faktiskt ärligt talat säga att det var. Det var extremt jobbigt, varmt och svettigt.
Efter bara 10 minuter rann svetten och jag har aldrig svettats så mycket i hela mitt live!
Även om det var det värsta jag någonsin varit med om så älskar jag det.
Bikram yoga alltså.

Visst, jag fick sätta mig ner några stunder för jag blev lite yr och illamående. Men mitt mål med första lektionen var att inte gå ut från rummet!
Har aldrig kännt mig såhär innan, känner mig pigg med energi även om jag är så trött att jag måste sova. Kroppen har fått ny energi.
Huden har redan börjat bli bättre, jag är mycket mjukare än innan.

Har ni möjlighet att testa, GÖR DET.
Ni kommer inte ångra er! Jag lovar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0