8 veckors rehab

Det var inte roliga besked jag fick hos sjukgymnasten. Nästa gång ska jag gå till honom direkt och inte till en läkare som inte bryr sig. Har aldrig träffat en mer förstående människa, han lyssnade verkligen på vad jag hade att säga och vad jag hade för "krav".

Han vred och drog i foten och kunde konstatera att 1 eller 2 ledband var av, 1 var iallafall av och det andra var antingen helt av eller extremt utslitet. (läkaren jag träffade för nästan 12 veckor sedan sa att dom var utslitna). Ska köra rehab i 8 veckor, alltså ingen löpning alls! vill nästan börja gråta för jag blir så ledsen när jag äntligen börjat känna att träningen ger resultat.

Jag missar även det mesta av vår försäsongsträning nästa år. SKITSKITSKIT!!!! nu vill jag inte skriva mer för jag är inte på så bra humör, kan visa övningarna jag ska göra fast det får bli senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0