TränaTränaTräna

Hade planerat en joggingrund igår och det blev faktiskt av!
Vaknade lite innan 7 men kom inte ut förrän typ halv 8.
Det blev 40 minuter, 10 minuter gick jag och resten joggade jag. Borde kanske joggat allt men bättre att börja sakta så man inte tar ut sig för mycket. Är inte en van löpare!

Sen hade jag ju planerat att sticka till gymmet efter men jag hittade inte mitt gymkort så fick köra lite styrka här hemma istället. Behöver ju inte träna på morgonen iomed att jag har fotbollsträning ikväll men jag behöver verkligen en endorfin kick!

Nu ska jag vika tvätten och därefter diska. Får nog fixa något mer att äta också för magen kurrar som fan!

Hur har er dag börjat?

Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: då är jag riktigt avundsjuk på dig! Vill också ha det så! Kram!

2011-08-25 @ 16:34:21
URL: http://ehmsii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0