Då var det helg

Lördag imorgon och jag orkar inte jobba. Eller jag vill inte jobba.
Har läst att det är Vallåkra träffen denna helgen och det kommer säkert var riktigt mycket folk på jobb.
Vill bara vara hemma och plugga, visst det är inte mycket bättre men jag får hellre ångest här hemma än på jobb.

Önskar att jag kunde hitta ett jobb där jag slipper få en klump i magen varje gång jag ska jobba. Jag är hellre städare än jobbar med det jag gör nu. Ja jag vill gärna jobba med människor i framtiden, men då med folk som uppskattar det man gör och inte spyr galla över en när saker som man inte kan påverka händer.

Ibland undrar jag om folk föddes utan hjärna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0