Värk i Boobisen

Har grym träningsvärk i mina bröst, kan inte göra något utan att det känns. Helt underbart är det för det var ett tag sen jag tränade bröst! Planen var att träna idag också men har inte mått så bra idag, depressionen tar ut sin rätt ibland! Dock vet jag att jag mår bättre när jag tränar så måste få igång en rutin så jag kan börja må bättre!

Imorgon jobbar jag 9.30-16.00 och sen bär det av till svärmor(kan man säga det?) för att äta middag, ska bli kul att se vad för gott dom bjuder på. Brukar alltid vara god mat hos dom, förutom när det var pyttipanna! Blä.

Söndag blir det match! Längtar som bara den att få spela på gräs. Även om vi tränat på gräs denna veckan så slår inget en gräsmatch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0