Nu vecka, ny träningsvecka

Klockan 7 skulle jag gå upp idag, 20 över blev jag klar för att gå en långrunda med Joey. Skulle testa att jogga med honom men vi börjar sakta. Joggade ca 20 meter för att se hur han reagera, han ville springa iväg så fick hålla in kopplet för att kunna ha honom bredvid mig. Han såg ut att gilla det så vi testar imorgon igen! Vi var ute en timme, gick hundslingan som vi har här i Landskrona, eller en bit av den för sen tappade jag bort markeringarna!

Väl hemma åt jag frukost och hängde upp tvätten på tork. Sen stack jag till gymmet där jag körde Mage, rygg och biceps. Skulle köra rumpa men knät ville inte riktigt så det fick jag strunta i!

Har försökt att göra ökningar på mage och rygg men det stannade på 25 kg (båda i maskin). Dock ökade jag i bicepscurl, klarade 6 kilos hantlarna idag! Har som mest någonsin klarat 9 kg men det var för 2 år sen. Det känns bra att vara påväg tillbaka till sin vanliga styrka, sakta men säkert! Vill klara 10 kg efter sommaren.

Utökade sen vårt hemma apotek med plåster, Losec(mot halsbränna) och järntabletter(endast till mig)! Känner att vi behöver lite mer marginaler om något händer här hemma, man måste vara lite förberedd iallafall!

Kände på mig att jag skulle klara några teoriprov idag, men Icke! Fick 61/70 rätt och man ska ha 63½ Så imorgon ska jag klara iallafall 1 prov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0