Nu ska blodet spruta!

Blev väckt av körläraren idag, skulle köra halv 8. Kom iväg och man ska nog inte köra bil yrvaken kanske. Dock gick det helt okey! Kan bli lite mer nogrann på vissa saker, men jag vet iallafall om vad jag behöver träna på. Det är mer än vissa andra vet!

Nu har jag ätit frukost, varit på långpromenad med Joey och druckit te. Har även sugit i mig en hel del motivation i form av en ny blogg jag har hittat, mycket snygg tjej! Nu känner jag för att träna för allt vad jag är värd, känner Nästan suget att tävla i AF också. Var inne på det ett tag men fotbollen kommer väl i vägen?! som alltid med allt annat, tur man älskar det så mycket!

Nej nu drar jag iväg till gymmet och kör triceps och bröst! Ska testa om knät håller idag, annars får jag hålla mig till bröst och triceps helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0