Tillbaka!

Nu har jag hittat tillbaka! 3 veckor återhämtning från bloggen och tyvärr har jag inget att berätta haha.

Nej men har spelat fotboll en hel del, dock blev jag utvisad nu senast, rött kort direkt men det gör inget för den var nödvändig. Blir lir i div.3 nästa år, är helt 100 på det.

Har planterat 3 örter, salvia, basilika och rosmarin, den sistnämnda har inte långt kvar haha.

Har planerat att göra om hemma, mest i vardagsrummet för det är så tråkigt. Lite fler hyllor och tavlor på väggarna så blir jag nöjd.

Ska börja med mitt körkort snart, har sparat en hel del så förhoppningsvis tills jag är 22 har jag mitt körkort.

Ja, det var väl det hela! Ska uppdatera oftare numera, PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0