And yes, we say it's all right

Nu har jag varit vaken i mer än 5 timmar.
Japp, jag gick upp när Tobias kom hem vid 7.
Åt frukost 7.30 och stack till gymmet, det blev 60 minuter, 20 min crosstrainer, 20 min cykel och 20 min på löpbandet. Efter det gick jag ut med Joey 30 minuter, väldigt lugnt tempo så han fick sniffa runder som han ville. Är stolt över mig själv att jag verkligen tog tag i mitt träningschema!

Förutom att jag tränat har jag även diskat, städat och handlat mat, massor med cred till mig. Nu ska jag göra lunch och sen får Joey gå en runda med mig igen. Får nog laga mat till Tobias också, hmm får se om det blir så haha...

Det blir chicken wraps(jag tycker det ser bättre ut med engelska)

Synd att mina inte är såhär fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0