Jag ska testa en ny sak

Jag gillar inte min hy ibland, alla har väl vi våra dagar? Men på senare tid så har jag bara blivit mer och mer osäker pga min hy. Jag hittar nya saker på min hud varje dag och inga roliga saker. Ja jag jobbar på ett flottigt ställe och är väldigt noga med att rengöra min hud men ändå fungerar inget. Har testat att lägga om min diet, att byta hudvårdsprodukter osv. INGET har funkat.
Nu ska jag dock testa en sak som jag hittat på Lindas Sminkblogg. Den fungerade för henne skriver hon och jag hoppas på samma resultat. Märket heter Moyana corigan. Jag har köpt 3 produkter, rengöringsmjölk, skrubb och ansiktsvatten. Kände mig mycket fräschare efteråt och ska testa detta i en månad.



Här är hur min hud ser ut innan. Allt syns inte på bilden (har mycket finnar runt hakan och tinningarna) men jag hoppas att det blir mycket bättre efter en månad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0