Härliga första advent!

Idag har varit en väldigt lugn dag för både mig och Tobias.
Jag har städat min garderob, och lagt ut lite saker på tradera (kolla gärna). Har fortfarande lite saker till att lägga ut så håll utkick efter mer!
Sen gick vi ut och köpte hem mat, kebabtallrik för mig och Calzone för Tobias. Fick även med oss lite gott till filmen vi skulle se, Iron man 2. Choklad och ostbågar! MUMS.
Nu sitter jag bara här och kollar olika traderasidor och bloggar för att fördriva tiden.

Som lovat får ni bild på vår goda mat igår, ryggbiff, pommes och Rhodos vitlökssås. Pommesen är väl inget utöver det vanliga men ryggbiff! Bara tanken får det att vattnas i munnen på mig!

Visst ser köttet ut som sverige?


Kommentarer
Postat av: whatshername

fin blogg du har! :)



titta in på min blogg och delta i Dagens Blogg-tävlingen, kanske är det just DIN tur att vinna ;)



ha en bra kväll! :)

2010-11-28 @ 18:44:14
URL: http://restlessheart.blogg.se/
Postat av: josefine

sv; precis, så står dom alltid och skakar, ingenting för mig helt enkelt!

2010-11-28 @ 19:31:08
URL: http://osin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0