Syndigt värre

Har syndat lite..
Eller jag ska!

Nu när mina magrutor har synts hela dagen, ja fast jag har ätit som en gris, så bestämde jag mig för att belöna mig med att äta kladdkaka. Jag vet, bra sätt att belöna mig själv när det är sånt jag undvikit för att få fram mina rutor. MEN jag tycker jag är värd det som jag har kämpat, rutorna lär inte försvinna för att jag äter några bitar kladdkaka. Dom kom inte under natten och kommer definitivt inte försvinna under natten heller!
Förra vecka syndade jag i torsdes men jag kunde verkligen inte hålla mig, en ätardag är man värd när man "sliter" som jag. Även om jag sliter så gör jag det för att jag har tid och för att det är roligt! så ingen tror något annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0