Just work it girl

Det enda jag gjorde på gymmet var att träna biceps, tyckte det var tråkigt så körde dom hårt sen gick jag och handlade mat. Har gjort egen tomatsoppa! Grymt god.

 

Gjorde 2 portioner, kan nog få ut om jag häller i lite vatten.

240 g krossade tomater

1 morot

1 msk lätt kesella

vitlök och kryddor

½ grönsaksbuljong

 

Hackade vitlöken och moroten, frästa vitlöken sen la jag i moroten. Hällde i tomaterna, kesellan och buljongen. Lät det koka upp och kryddade sen. Hade i ganska mycket cayennpeppar så den blev stark, det kan man ju göra som man vill. Valde att ha i nudlar för att den skulle mätta mer!


Kommentarer
Postat av: Malin

Så brukar det bli ibland. Bra att i alla fall köra biceps så man inte tappar så mycket ;) Soppan ser god ut. Ha det bra!

2010-03-17 @ 19:39:19
URL: http://underthesky.bloggplatsen.se/
Postat av: Ellis

Sv: Okey, tack för tipset!

Soppan ser supergod ut! :)

2010-03-17 @ 20:22:38
URL: http://getdowndowndown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0