WTF hände med motivationen

Gymmet gick sådär, när jag väl kom dit var jag inte så taggad längre! Fick ändå gjort mina övningar ganska bra ändå fast motivation försvann. Så det var inte riktigt bortkastad tid.
Försökte jogga lite (10min, 83kcal) men min högra häl var för stel så det fick bli att placera rumpan på cykeln istället.
Cyklade 9,76km på 30 minuter(138kcal). Inte jättebra men ändå tillräckligt. Nästa gång ska jag försöka cykla 1 mil på 25 minuter istället!

Har ätit lite snabba kolhydrater och druckit upp min proteindrink så nu ska jag bara städa, tråkigt ja, men det är skönt att det blir klart innan Tobias kommer hem, känner mig som en jävla hemmafru!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0