Utmaning och förbränningstest

Idag börjar min utmaning, "100 dagar utan socker". Så håll tummarna att jag klarar det!
Samtidigt ska jag testa ett fettförbränningsprogram jag hittat på Slimjim.

Fast jag var riktigt taggad att börja så började dagen riktigt segt. Egentligen orkade jag inte sticka till gymmet, men drog mig dit ändå och det är jag glad för!

Följer ett program nu så hoppas det funkar för jag har inte sett någon bättre skillnad på några månader!

Programmet ser ut såhär:

V. 1-2: (tar dessa veckorna så länge)
Dag 1 (idag)
Bröst - 2 set
Biceps - 1 set
Axlar - 2 set (hoppade över)
Mage - 2 set
Intervallträning 20 minuter (joggade)

Dag 2
Framsida lår - 2 set
Baksida lår - 2 set
Ländryggen - 2 set
Intervaller 10 minuter (cykel)
Lågintensin träning 20 minuter

Dag 3
Rygg - 2 set
Triceps - 1 set
Vader - 2 set
Mage - 2 set
Ländryggen - 2 set
Intervallträning 20-30 minuter (crosstrainer)

Dag 4

Rask promenad 60 minuter

Sen ska man äta rätt också, såklart. Och dom rekomenderar att man köper kosttillskott som passar detta men jag kör på mitt proteinpulver endast för det kostar för mycket att köpa en massa extra till.

Kommentarer
Postat av: Visan

Spännande med 100 dagar utan socker :)

2010-01-19 @ 08:54:00
URL: http://visansgoda.blogg.se/
Postat av: Alessandra

Det är ännu jobbigare att få vänta när man ser att dom inte vet vad dom gör. På de flesta gymmen så får man ju en dags PT grattis, fattar inte att fler inte utnyttjar det!

Ha en toppen dag :)

2010-01-21 @ 13:17:03
URL: http://alessandra.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0