Så äg(g)d

Idag har jag ätit riktigt dåligt, inte konstigt att jag varit helt seg!
Frukost: 1 macka
Lunch: Spaghetti
Mellanmål: 3 mackor
Middag: Spaghetti
Mellanmål (innan träning): Spaghetti
Direkt efter träning: Dubbelmacka med makrill och proteindrink
Kvällsmat: Omellet (2ägg)

Rent åt helvete faktiskt, för mycket snabba kolhydrater då jag hade choklad på mackorna. Skärpning!

Träningen gick bra. Förutom när vi skulle springa en kvart, inget fel på kondisen men vafan, hälarna gjorde riktigt ont så fick halvjogga genom den övningen.
En sak jag också kommit på är att jag tränat mina axlar för mycket, kan inte sträcka armarna över huvudet utan att det tar emot vid axlarna, alltså, ingen träning för axlarna på ett tag!!!

Imorgon blir det rygg och mage på gymmet, ska ha träningsvärk på lördag!

Omelett, perfekt kvällsmål! Snabbt och gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0