Godmorgon piggelin

Känner mig inte speciellt glad eller pigg just nu. Hörde på vädret för ett par dagar sen att det skulle bli 5-10 cm snö idag och ja, det snöar! Tycker verkligen det räcker med snö nu, längtar efter vår och sommar och nya fina sommarkläder!
Har handlat upp mitt presentkort på Gina tricot och fick en fin gröngrå klänning! Hittade även en blommig klänning och en jeansjacka som jag jättegärna vill ha. fast det får bli närmare våren då jag inte har råd just nu!

Idag tvättar jag, så klockan ringde 06:30. Inte speciellt roligt att gå upp när man somnat sen och sovit dåligt! Enda positiva är väl att tvätten redan är upphängd för torkning och jag hinner städa lite innan Tobias kommer hem! Funderar även att ta en runda till gymmet, men får se om det blir nu på morgonen eller på kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0