Took me by suprise I must say

Vaknade av en konstig syn idag. Tobias hade rakat sen, haha såg jätteroligt ut nu när jag vant mig vid hans skägg. Han ska nämlingen på arbetsintervju idag så han tyckte han skulle se seriös ut eller något!

Tänkte sticka till gymmet men det fick bli en lite längre promenad med Joey. Vi var ute i 40 minuter, sen såg jag att han fick ont i sina tassar. Det är riktigt kallt ute, speciellt på gatorna. Får bli minst en sån runda till, bra för både mig och Joey.
Får göra lite situps och ryggövningar så jag inte tappar allt helt!

Ska äta äggnudlar med röd curry och broccoli till lunch. Till middag blir det fläskkarre och ris med beasås :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0