Hundmisshandel

Idag efter att jag lämnat tillbaka ett par provglasögon ser jag något som får min mage att göra en dubbelknut.

Jag ser 2 killar gå med två amstaff (ser det ut att vara) en hane och en tik, tror jag då den ser ut att vara dräktig.
Helt plötsligt från ingenstans ser jag hur den ena killen svingar ett slag med kopplet rätt över ryggen på hanen!! Han gnällde så högt att jag är förvånad att inte fler reagerade!

Jag blev så chockad för jag har aldrig sett någon slå sin hund! Jag gick efter och försökte komma ifatt men jag hann inte. Såg att dom gick in i en trappuppgång mitt emot vår innergård.

Vad ska jag göra?!?!??!

Läste runt på nätet lite och hittade denna, började gråta några rader in!
http://www.amstaff.se/artiklar/hundmisshandel.html

Kommentarer
Postat av: Linda

Går det inte att anmäla?!!?

2010-02-12 @ 17:51:11
URL: http://lindapalsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0