Härliga onsdag

Har en massa tankar om livet just nu, både dåligt och bra, mest dåliga. Förutom en massa tankar så har jag sjuk ångest över vad jag vill göra med mitt liv. Vill tjäna mycket pengar utan att göra något jag inte känner att jag verkligen vill. Det största problemet är ju att vad jag än väljer att göra så har jag inte tillräckligt bra betyg och måste läsa upp en massa ämnen ändå. Mitt självförtroende är nästan på botten nu, även så min självkänsla.
Förutom ångest lider jag av depressioner, vilket jag fått hjälp mot men som inte gjort det bättre.

Så ni där ute som klagar på att jag inte gör mer elller inte är tillräckligt bra för Tobias, jag mår inte bra. Det hjälper inte att skriva taskiga saker om någon ni inte känner.
Varje gång ni skriver något taskigt sjunker min självförtroende ännu mer och jag mår ännu sämre.

Jag borde kanske inte skriva detta på en blogg men kände att jag va tvungen. Nu vet ni hur det står till och struntar kanske i att vara taskiga.

Nu vet ni som är mina vänner hur det står till också och det kanske förklarar varför jag aldrig hör av mig.

Kommentarer
Postat av: Rix

Stå på dig Lina! Du är så mycket bättre än du själv tror! Så länge du försöker tro på dig själv, kommer mycket av sig självt! Jag tycker om din självdiscipilin, skulle vilja ha den jag med!



Kram på dig!

2010-02-17 @ 18:39:58
URL: http://rixir.bloggagratis.se
Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Kämpa på! KRamar

2010-02-17 @ 19:26:03
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Postat av: Jaana

Det kommer ljusare tider min vän, håll ut <3

2010-02-17 @ 23:21:41
URL: http://jawnas.blogg.se/
Postat av: Johanna

Du är en helt underbar o fin människa! Bry dej inte om vad andra säger! Som rix skriver jag är avundsjuk på din självdisciplin!

Jag vet en sak o två om att må psykiskt dåligt. är det något så bara ring!

Stå på dig vännen! Du är underbar!

2010-02-17 @ 23:40:57
URL: http://willybruden.blogg.se/
Postat av: Anonym

Taskiga saker? För att folk skriver att du borde skaffa dig ett jobb som består av 40 timmar/vecka? Tycker du inte det själv då? För det verkar ju som åtminstone Tobias när man läser din blogg jobbar mer eller mindre varje dag. Det är väl inte bara han som skall dra in pengar till ert hushåll och så att ni ska klara er? Grymt konstigt hur han kan ha fått jobb så lätt med tanke på att han verkar ganska nyligen ha muckat från lumpen enligt din blogg?! Medans du som gått hemma under den tiden knappt jobbar överhuvudtaget. Iofs kanske han ligger i med att söka jobb? Anträng dig lite! Ut i affärerna och visa dig, lämna dina papper och visa ditt intresse.



Sen det här med att plugga upp betygen, det får de flesta göra faktiskt för att ha en chans att komma in på universitet eller högskola.



Man måste kämpa idag för att komma någonstans i samhället!

2010-02-23 @ 12:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0