Friday night bites

Vaknade 9 som planerat. Gick upp och åt frukost samtidigt som jag satte Vampire diaries på bränning. Tyvärr har inte sista avsnittet kommit ut än så får vänta med att bränna dom 3 sista avsnitten.

Efter det stack jag till gymmet för att testa hur mycket mitt knä orkade.
10 minuter uppvärmning på crosstrainern
20 minuter styrka: Mage, rygg, bröst, rumpa och pyttelite ben.
30 minuter kondition. Först 15 minuter, sen gick jag 5 och sprang 10 sista minuterna.

Det var väl vad mitt knä orkade med idag, anade bara lite när jag sprang. Har stretchat nu så det borde inte vara någon fara med det. Hem och åt nudlar och drack min proteindrink.

Idag ska vi hem till mina föräldrar och äta fondue, grymt längesen vi va där. Har nog inte träffat dom på 1-2 månader så det ska bli riktigt roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0