Dagens träning!

Dagens träning:

Styrka:
rumpa, baksida och framsida lår

+

10 minuter crosstrainer

Körde verkligen slut på mig under styrketräningen så orkade inte mer för jag hade mjölksyra i benen! Gick även 30 minuter innan frukost med Joey.

Maten går bra, än håller jag mig till protein och fett på kvällarna. Det har redan visat resultat, 1 kg på 3 dagar. Får hoppas att det håller i sig så jag kommer ner till drömvikten som är 63. Dock tror jag inte det kommer gå för jag lär lägga på mig mer muskler nu när jag verkligen tränar på allvar.

Syster yster har även skaffat gymtkort, fast i kävlinge, ska träna med henne då och då. Kostar 100 kr per gång och det är det faktiskt värt för att hjälpa henne. Ska även göra en kroppsanalys så jag får reda på hur jag ligger i till i fett och muskler!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0