The pain is good for you

Just nu är jag grymt omotiverad till att jobba, till att göra något alls egentligen. Mår helt enkelt piss! Känner mig ganska så spyfärdig, fast jag har ätit. Vi får ju hoppas att det går över för jag jobbar hela dagen, ja hela dagen, 11.30 - 21.00. SÅ JÄVLA TRÅKIGT!
Hatar att få så långa timmar. hade det varit 09-18 så hade det inte gjort något för då hade jag ändå hunnit göra annat när jag kom hem. Jobbar hellre 4 timmar om dagen, flera dagar i rad än 2 långa dagar/vecka.

En annan sak jag inte gillar med mitt jobb är att jag inte kan äta var 3dje timme. Så hela min kostplanering blir helt förstörd när jag jobbar såhär länge. Helvete också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0