Mördarpass på gymmet

Det blev 1½ timmer på gymmet idag! Är riktigt nöjd med det jag gjorde. Ska följa detta schemat så jag kan bli stark och få lite större muskler på köpet.

Uppvärmning: - 5 minuter
- axellyft åt sidan, pluttvikt 2 kg

Axlar:
  • militärpress i smithmaskin, 3*10
  • Axellyft fram, 2*10
  • Baksida axlar, rep i cablemaskin, 3*10
  • Axellyft åt sidan, cablemaskin, 1*8
  • Axelmaskin, 3*10
Mage:
  • Crunches, 2*10
  • Sidocrunches, 2*10
  • Situps, 1*10
  • Benlyft, 2*10
  • Magmaskin, 2*6, 25 kg
Sen avslutade jag med 30 minuter cardio på cykel.
Nu har jag ätit 2 mackor med salami och druckit min proteindrink!
Duschen väntar, sen tvätten, sen sticker jag till Nova Lund med storasyster.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som ett riktigt bra pass!

2010-04-27 @ 07:51:55
URL: http://thehardbody.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0