Lets start over

Okey. har kollat runt lite på youtube för inspiration för att börja träna ordentligt igen.
Lite träning man kan göra hemma när jag inte orkar gå till gymmet osv.

Som ni vet älskar jag mat, riktigt mycket.
Måste hitta ett sätt där jag kan äta i princip vad jag vill fast ändå får fastare kropp och mer synliga muskler.
Så, detta är vad jag åt idag, blev riktigt mätt och fick en hel del mat över som jag kan äta imorgon! Lite historia är inte fel, men Joey ser ut att va ledsen.


Snubblade in på den tjejen, eller kvinnans sida på youtube. Hon är 41!!! Sjukt snygg kropp, även om det inte är exakt så jag vill se ut.

Vill att mina muskler ska synas!

Nej nu ska jag faktiskt göra lite situps! Får se om jag går till gymmet och går lite lätt för att inte bli helt stel i mina fötter sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0