Jag blöder!!

Inte riktigt men nästan.
Match idag mot Lunds Bk, förlust efter vad jag tycker är en grymt bra insats av oss.
Vi skulle iallafall fått 1 poäng.

Hade inga känningar av mitt lår när vi värmde upp eller under första halvlek.
MEN då kommer bollen lite för långt ifrån mig och jag drar upp skadan igen!
En blödning sa Bertil att jag hade iallafall haft, men fick antagligen en lite bristning nu också.
Jävla bajs asså! Vill inte vara skadad mer!

Lite instick till Elin:
Jag har ont konstant, mest i mina fotleder som är så stela på morgonen att jag inte kan gå.
Får ont i knät om jag går, springer eller står upp för mycket.

Jag är inte klen, hade jag varit det hade jag bara legat hemma och tyckt synd om mig själv, anser heller inte att jag är så värst skör heller.
Jag är faktiskt korkad som inte vilar när jag blir skadad utan kör på som vanligt så gott det går. Har haft smärtor i olika delar av kroppen till och från sen jag var 14-15.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0